Google Ads to cyfrowa platforma reklamowa, która wykorzystuje ustalanie stawek w czasie rzeczywistym do wyświetlania reklam online w odpowiedzi na hasła wyszukiwane przez użytkowników i treść witryny. Kampanie Google Ads polegają na tworzeniu reklam, które pojawiają się na stronach internetowych, w aplikacjach lub w innych miejscach, gdy ktoś szuka czegokolwiek związanego z Twoim produktem lub usługą.
Google Ads służy również do celów remarketingu, co oznacza, że możesz wyświetlać reklamy osobom, które odwiedziły Twoją witrynę, ale nie dokonały zakupu.
Marketing PPC w wyszukiwarkach internetowych to jeden z najprostszych, najbardziej skalowalnych i najskuteczniejszych sposobów na generowanie leadów dla Twojej firmy. Dobrze przygotowana strona docelowa (landing page), świetny film produktowy, a nawet informacyjna infografika pomogą budować świadomość marki i budować zaufanie potencjalnych klientów, zapewniając jednocześnie cenne leady oraz dane kontaktowe na przyszłość. Ponadto kampanie google ads, gdy są dobrze zoptymalizowane są jednym z najtrwalszych i długoterminowych sposobów reklamy.
Narzędzia Google Ads zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci zrozumieć najskuteczniejszy sposób korzystania z kampanii reklamowej. Za pomocą ich można określić, na które słowa kluczowe należy kierować stronę, jaki wybrać budżet, ile z tego budżetu należy przeznaczyć na każde słowo kluczowe i gdzie oraz w jakiej formie należy umieścić reklamy.
Google jest również odpowiedzialne za upewnienie się, że Twoje reklamy nie są wyświetlane pod treściami pornograficznymi lub nielegalnymi. Oferują różne rodzaje raportów, które mogą pomóc w zidentyfikowaniu potencjalnych obszarów do poprawy i zwiększeniu zwrotu z inwestycji w reklamę.
More Stories
Black Point – nowoczesne rozwiązania dla druku
Mała turbina wiatrowa – czy warto inwestować w jej montaż?
Sukienki na imprezę – nowoczesne trendy w modzie wieczorowej